20111023

Heheeeeeeeeee


Nu ska me & Anakin skapa ljuv musik och njuta av helgén! Yaayz.


Lol. Måste erkänna en sak. Gick in på 7-11 vid Gullmarsplan idag för att köpa mig en brownie. Har kommit in i en Brownieperiod nu (inte bra), tydligen har jag handlat lite mer där än vad jag trott. "En brownie tack" "Något mer till det?" "Nej, tack". Än så länge ett normalt samtal mellan säljare - köpare... Tills: " nej det behöver jag inte fråga ju hahaha," "haha, nej eller hur", svarar jag lite förvirrad/förvånad. "Brownie-stammis liksom!!" Utbrister sedan. Alltså......eh.....jag skrattar men om jag vore Ron Weasly skulle mina öron blivit väldigt röda. Kassörskan känner igen mig. Brownie-stammis. Lol.




p.s Titta ut! Solen skiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0