mjauu

Ok. Jag är egentligen lite skeptisk mot att blogga om söta kattvideos, men ni måste titta! (1:33!!) Trettiotre miljoner tittare, låt det bli trettiofyra. It's sooo flufffyyyy


.

I natt var sommarens sista natt och jag drömde om en styckmördare. Men Martin Freeman var där och gick runt och var bekymrad och såg ut såhär.



Så det var helt okej ändå.

alltsååå....voldemort





Vill läsa någonting. Det är kväll. Ligger i sängen. Men vill förbannat inte sova, utan just läsa. Har Anna Karenina brevid mig. Nee, för tungt. Har körkortsteori brevid mig. Nee, för seriöst. Har Kalle Anka brevid mig. Neeeeee. Men så tar jag mig upp, staplar mig fram till min lilla bokhylla och tar fram Harry Potter och hemligheternas kammare. ÄNTLIGEN NÖJD. <3 Can't wait tills Pottermore öppnar
//le geek



Cravings på dessa!!!!



poff


































En liten bildbomb sådär på lördagskvisten. Hoppas ni 2,0 läsare har en fin sommar. Skola snart ju! förtränger det med distraktioner som agent 007. Adieu. :)

10082011



Prince

Explosions in the sky

Fleet foxes

Robyn

Jenny Wilson

Radio dept.

Edward sharpe & the magnetic zeros

Kanye West



Way Out West i år...........<3333333333333

Kate Bush

Hon är så himla konstig. Älskar det.









Tips!

Just nu gillar jag:



* Bandet Trummor&orgel. Bandet spelar endast trummor och orgel (höhö), klockrent!


*Bakar bröd och lyssnar på Barkbrödslåten av 70-tals proggbandet Kebnekajse ;) (måste skärpa mig nu,

seriöst...)

*Charlie Christensen, Arne Ankas skapare, har gjort fina serieböcker till historien om den legendariske vikingen Röde Orm. Bra grejer det. Är inget direkt Arne Anka-fan, men hans Röde orm och historien om Odilou som söker sin älskade i ett stridande och fattigt Ryssland är favoriter.


* Emily Brontes Wuthering Heights. För att det är vackert. (sången & videon också)

* Vattenmelon

* James Dean i "Rebel without a cause"!

* Eventet Arts of Streets på kägelbanan på lördag! Gatukonst får äntligen ta plats i Stockholm



* SOMMARLOV





P.S ANNIKA, KOM HEM!!! Världen är tråkigt när du inte är här.




Ikväll kommer Saskia hit.










Spöken och sånt.
























(alla bilder härifrån)


 Sisters of Mercy - Dominion/Mother Russia


Joy Division - Love will tear us apart


The Creatures - Standing there


The Cult - She sells sanctuary


Önskar att mitt liv var lite mer såhär.



RSS 2.0