110518

Receptet till framgång, mina damer och herrar, kallas diciplin. Nu går jag om Saskia! :D

day 06 - a song that reminds you of somewhere

Björkbacken.
Där solen alltid sken och alla var glada. Där vi satt tio stycken i en säng och slängde ut tofflor och grisar genom fönstret. Där Håkan Hellström och House of the rising sun spelades till leda. Där vi målade psykadeliska tavlor till Silent Shout. Där vi låg vakna under stjärnhimmeln och berättade sagor om Snövit och Michael Jackson. Där jag som frontfigur till mitt allra första band målade på mig rosa läppstiftnoch sjöng den här låten.  


Kommentarer
Postat av: saskia

Fint. Fina tider. <3 Och damn it ska uppdtarra nu!

2011-05-20 @ 18:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0