Så lämnar vi 2011 mot apocalypsen

Årsenkät

Fem händelser som varit bra det här året?


1. Börjat 3:an på gymnasiet! (Halvår till studenten!)


2. Fått jobb och det känns så himlahimla bra (pengar & fina människor liksom)

3. Åkte på festival för första gången, Emmaboda.

4. Patti Smith kom till stan. Jag kom, jag såg, jag dog (av awesomness, såklart).

5. Sherlock & Buffy. Beroende? Ja.

Fem händelser som varit sämst det här året?


1. Mamma har fick cancer.

2. Bror som är arbetslös och som har gjort ingenting annat än att säga till andra om hur dåliga de är, och spela Battledield...

3. Missade Way Out West medanki och alla bra band :c

4. Gav upp ambitionerna på handbollen

5. The Hobbit hade inte premiär.

Vad har du lärt dig i år?

Lite mer om världen. Läst fler böcker, varit i skolan och lärt mig av de visa, sett fler filmer och youtubeklipp, lärt mig mer om mig själv, om människor omkring mig och om vikten av att vara ärlig och att våga.

Blev året som du har tänkt dig?
Öh. Vet inte riktigt vad jag tänkt mig. Ja och nej.

Vilka kläder har du använt mest?
Känns som att jag slängt högar med kläder under året och inte haft ett riktigt jag-plagg. Men för hösten: grå converse och manchesterbyxor. Oh yes. Bra grejor det.

Ångrar du något?

Massor. Saker jag inte gjort, saker jag gjort, saker jag sagt och tänkt, och inte sagt och tänkt. Men så är det ju alltid.

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)

och och alldeles för mycket mer. Glee, Mad Men, New Girl, en massa filmer, youtubes och och och....Gahh Internet.

 

Vilka människor har du hängt mest med år?
Dom bästa som finns.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Jobbfolk fårn Amsterdam, handbollstjejer fårn Kiruna och avlägsna städer, klasskompisar som jag aldrig riktigt pratat med som man numera faktiskt lunchar med ibland då och då.

Vad är det vackraste du fått i år?
Kärlek i olika former. (Smörgås, men jah)

Årets bästa sms?

Haha... finns för många att välja mellan.

Hur många har du varit kär i?
0.0. Haft förälskelser men kär? nope.

Vad är det bästa du har läst?
Pepp-lapp på skåpet från Annika. Och Wuthering Heights, vad jag minns. Har säkert läst mängder av fantastiska ord, artiklar, böcker, krönikor och sånt men är inte så bra på att minnas det i efterhand.

 

Hejhopp.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha: "varit i skolan" ^^ Det låter som om du har aft ett hyfsat år :)

2011-12-20 @ 10:36:54
URL: http://savie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0