20110314

Skriver lite för att jag har tråkigt. faktiskt. Jag som aldrig brukar ha tråkigt, jag har liksom roligt med mig själv - spelar musik, ritar, tittar på film, skriver, bakar, målar naglar, läser, googlar o.s.v. Men ibland händer det. Som nu. Har slutat tidigt och vänatr på att åka iväg på match om en stund. Så därför bloggar jag! :') Borde skriva nåt vettigt men det är jobbigt för hjärnan så i stället skriver jag om dagens höjd och lågpunker (woho).

Dååligt


- vaknar med ett "NEEJ". Ute är grått och mörkt. Inne är varmt och bra. Inbillar mig att jag är sjuk ("visst är har jag ganska ont i halsen?"). Till slut skärper jag mig dock och går till skolan.

- Obekväm klädsel. -.-

- Läser tidningarna och påminns om den hemska situationen i Japan.

-Läser tidingarna och påminns om att Eric Saade vunnit melodifestivalen.

- "Gulasch" med ris till lunch. Fick en, EN! köttbit.

Braaa

- Ensam hemma på morgonen = BRA musik på HÖG volym!

- Blev kär på tvärbanan. Världens sötaste hund någonsin.

- Köpe EN Corny-bar i automaten i tunnelbanan. Fick TVÅ. :D

- Solen lyser.








(btw random spellista :') : Lalalaa - klicka om du vill.)

P.s Förlåt, speciellt till Annika, att jag tråk-spammar denna blogg......får skriva nåt kuligare nästa gång. Hejsvej :)

RSS 2.0