farewell to the fairground

Heejjjj!

Är tillbaka efter årets första Polskalektion. Vi gjorde EXAKT samma sak som förra året (läste en text om mytologins Ikar). Det var extremt tråkigt och vädret utanför är ju inte heller direkt uppmuntrande... Men, men. Sitter just nu och väntar på att IDOL ska börja hahaha. Jag sitter alltså och längtar tills klockan slår åtta och jag återigen får se Sveriges musikaliska "talanger" och för att få titta med åtrå på den gudalika Idol-juryn...Inte okej.  Imorgon ska vår klass i alla fall ut i skogen och titta på hur "de exogena krafterna, så som isen och vattnet, format vårat landskap." Can't wait.  Gah skriver av mig lite... Just det, jag har en uppmaning till dig södra latinare som läser detta. Ja, jag menar DIG! Kom på samlingen på fredag. Du får se något du sent kommer att glömma.......SP1Cs NOLLNINGSFILM. Be prepared to die!!!!!!!!!


Jah. Nu ska jag göra lite läxor.

och just det, detta. Får mig alltid på gott humör......................"Oh you laddergoat, you're so random!"<3<3




RSS 2.0