110529

day 10 - a song that makes you fall asleep and feel relax

Vill bara inflika att jag inte somnar till musik...Den här är lugn och skön i alla fall.





day 11 - a song from your favorite band

New Model Army äger världen.





day 12 - a song from a band you hate

Okej, här vill jag ju länka Nickelback. Och sedan Nickelback igen. Tycker nog att det här är Sveriges mest överskattade grupp dock. Bara titeln på den här låten får mig att spy.





day 13 - a song that is a guilty pleasure

Mår fysiskt dåligt av att medge min kärlek för den här låten. Förlåt. Har jag fortfarande en plats i himmlen? Kom igen..den är liite bra...eller hur? MEN DEN ÄR I ALLA FALL BRA ATT DANSA TILL! Och det är inte ett känsligt ämne.


Kommentarer
Postat av: sass

Explosions in the sky - åh.

Hästpojken!!! åh herregud D:



ahahahahahahha Scandalous!!!!<3

2011-05-31 @ 17:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0