20110617


Snart är det dags. Eller, kanske inte snartsnart, men om ett två år eller så då är tiden inne. Att flytta. Visst blir jag vettsskrämd av tanken men samtidigt. Befrielsen. Måste vara så himla skönt att vara självständig och ha sitt eget hem där man kan göra som man vill. Längtar efter att göra små saker som att köpa kuddar till min egen säng i mitt eget vardagsrum. Att köpa knäckebröd och vaniljyoughurt och nudlar till mitt eget kök. Att komma hem till lägenheten på eftermiddagen och inte begränsas till att princip hänga i ett rum (som nu) och lyssna på "rätt musik" i "lagom" hög volym och att inte titta på film för det är "för sent" och inte baka kladdkaka mitt i natten för "du måste sova nu".

Längtar så himla mycket helt enkelt.

Visst är det lång tid kvar. Jag har ju inte ens ett jobb. Har inte ens börjat leta lägenhet. Men när tiden är inne, herregud vad jag kommer att vara glad då.

Tänkte mig nått i den här stilen:
















eller så här:












eller något helt annat.. :)

Puss och kram skummbanan! <3

Kommentarer
Postat av: Mrz J

Fint! Men svårt att få in alla dessa olika stilar i en och samma lägenhet... Bästa lösningen kanske vore att flytta in på Hogwarts ändå, nu när de ändå inte behöver det gamla stället längre...

2011-07-14 @ 17:13:00
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Mrz J

Fina bilder! <3 Kanske blir det lite svårt att få in de här olika stilarna i en och samma lägenhet.. kanske kan du överväga att flytta till Hogwarts nu när de inte använder det stället längre?

2011-07-15 @ 02:25:28
Postat av: Room mate

Trädkojorna!

2011-08-01 @ 12:59:00
Postat av: miss rubensson

Haha! Hogwarts låter inte helt fel faktiskt. Och ja, trädkojorna <3. Man kanske inte behöver mer än ett träd och några plankor och en gitarr här i livet?

2011-08-03 @ 13:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0