01012011

NYTT ÅR.

Så, hur har 2010 varit? Borde väl komma med en sammanfattning. Jag har träffat x antal människor. Jag har förlorat x antal människor. Jag har gått hit. Jag har gått dit. Jag har kännt såhär.

Nee. Det har varit ett helt OK år. Gått upp och ner som det brukar göra. Det viktiga är att det finns hopp inför framtiden och ja, det finns det.

Kom hem för 60 minuter sedan från Polen. Är glad för att ha tillbringat julen med familjen och släkten och glad för att det ändå finns tid för att träffa kompisar hemma i Stockholm. Det är ju trots allt en vecka kvar till skolstarten. Och det känns lungt också. Jag tror det har att göra med att nånstans i bakhuvudet finns tanken på vår och sommar och glada minnen kommer fram. Bara tanken på blå himmel och tygskor och inte-så-varm jacka och jag minns hur vi var några som satt i Kungstädgården just när körsbärsträden blommade och vi åt glass och solen sken och det var ganska kallt men vad gör det? Och sen var man glad. Och jag minns en annan vår när jag var kär. Och en annan när en kör från Canada hälsade på och vi skulle visa dem Stockholm och vi strövade omkring i gamla stan.

Så här blir det. Mitt huvud sprängs av minnen som har med våren att göra och av någon anledning är de alla ljusa och glada. Inser nu att det här blev ett ganska konstigt inlägg. Men det kanske inte gör så mycket.
God fortsättning.




Kommentarer
Postat av: DuVetVem

Vackert!

2011-01-03 @ 20:27:16
Postat av: DuVetVem

Vackert!

2011-01-03 @ 20:27:59
Postat av: fröken S.

haha tack! :)

2011-01-07 @ 19:21:38
Postat av: DuVetVem

<3 d'ici hälsar!

2011-01-08 @ 17:00:30
Postat av: S.

d'ici? :)

2011-01-10 @ 16:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0