Glad påsk!

Håhåå Påsken är allt bra! Har hunnit med att leka lite med fina vänner; Sagan om ringen med lembasbröd och bakning av muterade bulllar och vad vet jag. Fint har det i alla fall varit! Dagens tema har för mig varit ABBA. Först var det mitt och Ankis soundtrack till bullbaket och senare på kvällen körde hela familjen ABBA singstar (både min lillebror och lillasyster vann över mig...fy skam!). Har förträngt ABBA eftersom det har varit en del av mitt banrdoms soundtrack (tillsammans med Carola och Christina Aguilera), men inser att det är faktiskt ganska bra. Melodiöst och svängigt. Och så har de roliga kläder. Har ätit en massa ägg och smågodis, målat ägg och gjort påskkort och ser fram emot att hyra Life of Brian/Jesus Christ Superstar - awesomenessiga påskfilmer. Alltså, tack påsken. Tack Jesus. Detta är bästa högtiden. Period.


Om man gillar typ soul, motownlista så är här en lista som jag lyssnar lite för tillfället: Blues, Motown, soul och sånt


Tack och hej Leverpastej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0